Gudstjenester

Vi inviterer til gudstjeneste hver søndag kl. 10.30 (bortset fra i juli måned og enkelte andre søndage). Vi sigter hele tiden mod, at gudstjenesten bærer præg af vores 3 værdier, så de er relationære, respektfulde og relevante. Dvs. at det er fokus på at alle er velkomne, vi er respektfulde for hvad du kommer med, og at vi har forskellige holdninger og vi er relevante på verden omkring os og giver plads til hele livet. Det er både de forskellige generationer vi er, og at vi har forskellige livssituationer. Der er også plads til at komme med hele livet som det nu er!

Gudstjenesterne i Osted frikirke er består af

• sang og musik
  • prædiken (ofte kirkens præst eller andre fra kirken, men vi gør også brug af talere fra andre kirker)
  • med mulighed for at blive bedt for.

Der er altid kirkekaffe efter gudstjenesten med god mulighed for snak og fællesskab. .Vi har børnekirke hver søndag, for i Osted frikirke er der meget plads til alle aldre. For de mindste er der legerum, for de lidt større børnekirke, og for 1.kl-6. kl. er der juniorkirke.

Vi glæder os til at se dig!

For spørgsmål skriv til charlotte@ostedfrikirke.dk

Klik på billedet for at se et forstørret program.