Vi har oprettet en Facebook-gruppe til fællesskab for Osted Frikirke i denne tid, hvor vi er nødt til at være sammen hver for sig.

Du kan finde gruppen her og anmode om at blive medlem: https://www.facebook.com/groups/1127906450954985

Det er kun dem, som er medlem af gruppen, som kan se hvad der står og deles i den. Det giver os lidt mere frihed til at dele med hinanden, men husk dog at der altid er en vis form for offentlighed ved at dele noget online – også i lukkede grupper.

Vi vil i denne lukkede gruppe invitere til morgenbøn tirsdage og torsdage kl. 8.00. Det vil være forskellige fra menigheden, der står for morgenbønne, som vil være en lille tekstlæsning, en kort refleksion og bøn. Det kan foregå både live – eller med en optaget video, som får premiere kl. 8.00 den pågældende dag.

Hvis du gerne vil bidrage med morgenbøn, så kontakt Gunni Bjørsted. Hvis du har brug for hjælp med at dele din morgenbøn, så se denne guide igennem og derefter kan du evt. kontakte Nana Green.

Guide til at dele morgenbøn